They see him rollin', they hatin'

They see him rollin', they hatin'
They see him rollin', they hatin'
lol shit bike naw
Published on 01/21/2017
They see him rollin', they hatin'

Comments

Like this post if you remeber sniffing these wonderful markers.
Looks like he about to crash lol but that's kool!
Bla Brains Bloan Wiley lmao nigga no tf you not ima be in that hoe like "safety first bae, put on yo damn seat belt" 😂😂😂
Wouldn't u need a seat belt or some kind of restraint, in order to not be "FLUNG" clear across the concreted hwy, while bike is "rolling" at 60mph?
Why didn't we see when he krash into the people Fbook
Baby check this out! Jeff
What the fuck lol Aqeel
How does it stop
Blake White Tristan Goodwine new project for the ktm lol
Hahahahahaha i watch this video over and over..... Bad asssssszsss <- with a z in ass
Holy shit
Like a boss
That. Is. Frickin. AWESOME!
That guy is riding dirty. Lol
Chad Matthews yeah I have seen this in real life it's at all the street bike events we go to
That shit looks fun as hell
Cleve
Hahah sick
Whahah cool
Jim Garrett
@Reina hernandes
Oh damm
Werrp
Hell to the naw naw naw
Kyle weld up a cage .lmao
Chris Butt let's do this to your motorcycle. Haha
Kane West u need one of these
Andrew Fairclough we should have made this not that shitty chopper thing
Mannnnnn ima kick yo ass now my eyes bleeding from seeing a damn dirt bike lls 😂😂😂😂 Dominique Washington
Why aren't more people doing this?
😂😂😂😂😂😂😭😂😂😂😂😭😭😭😭😂😂😂
Shit!! Like a boss . ...
Lol :D
okay yagmur
That's sick
Pissa
That sick
Subastian douglas
que wea el negge
How is this possible ?
Kmsl
Yeah nigga rolled write into da crowd
Carlos Bautista esto es rodar, no tus paseitos domingueros que te avientas :P
wow!
Bahaha
Loll
hhah straight out Tre Ward

Suggested videos