Pitbull Really Wants That Stick

Pitbull Really Wants That Stick
Pitbull Really Wants That Stick
Published on 05/27/2017
Pitbull Really Wants That Stick

Comments

Ellie Bellie Fairclough
dench
Shiiiiiiiiet :P
one of my dogs use to do the same thing. love it.
I think he got his teeth stuck on it :(
Haha loving the coat!
puhahahahhaa
Its a pitbull, wearing a sweater... Doesn't putting a sweater on it defeat the purpose of owning a pitbull?
Aimee Efford
Lol
Gabija Vilkelyte my dog in the future xD
Olivia Asker Kenesse Polutele Ebony Worth James Hare
us holding on to our dear A grade after exams Giovanna Iris Hyejo
u spin me right round baby right round Moon Young Giovanna Kimiko Okauchi
hes shaken like yo mammas ass last night
Rick Fitzpatrick the rabbit is the stick
That pit can twerk it lmao
Hahaha holy shit Jack Wills
Alex Nguyen
HAHAHAHA Tiarah Edward Styles i actually found this so funny i laughed heaps :')
And he is a gymnast too.
True up body strength haha
Cayden Dillon-Fowler
Aliciaa' Dicksonn
When he started turning i started laughing
Lol
Brian Brizo Douglas
Christian is this dippy or what?
No Jack! It will not fit in your mouth!! @Jack Willis
Lance Bolt Junior look at this pitbull hahaha
lol
I used to have the same t-shirt!
he never got that stick
Brendan Cormack Macca Jnr Amie Bainbridge Joel Forrest
Misread the title... Thought it said pitbull really wants that DICK
It is funny but like man he might breack his teeth
Paul Barter
Tabby Mia Darling
you spin my head right round.. hahahahahahahaa
aww XD
lol :V
Sounds like the poor baby is dying! Lol DYING FOR THE STICK WIT HIS LITTLE TWIRLING IN CIRCLES LITTLE SELF! Hahaha
Hahahahahahahahahahaha Yevheniy Mikhalov Sinisa Stevanovic Joshua Lucas ich kann nicht mehr :D
Ramez Radi. Yaman Hourani
Hahahahahahaha hahahaha
That is why a pitbull is so dangerous.
Lmao
Sharnie Moran
For some reason this made me laugh... Funny or no?
Thaleea Peck
xD hahahaha geil xSd

Suggested videos