13 Kids Who Give Absolutely Zero F**ks

13 Kids Who Give Absolutely Zero F**ks
13 Kids Who Give Absolutely Zero F**ks
rebel kid haha lol snow
Published on 11/24/2017
13 Kids Who Give Absolutely Zero F**ks

Comments

the last one made me chuckle
I am a rebel ahaha😂
I was forced to write this.... Me as a child.
Am I the only person who isn't disgusted by the baby throwing up but if I see a grown person throw up i wanna Rip my eyes out
Savages from birth lol
lol free shrugs
This kids are more bad ass than I'll ever be .-.
The last one is me a rebel 😂
Ugh. Kids are so nasty.
I ❤️ my mom
Ewwh that throw up pic...omg rrrrrk
not mater how you write F**k... its still FUCK
One day I want to get a hat & put it on.. Real goals right there haha 😂
When I was little I took a nail and wrote 'Amy' all the way across the back bumper of my moms camaro... I wanted to claim it, it was mine. AmyAmyAmyAmyAmyAmyAmyAmy. Needless to say at the time I gave zero fuks, later on when she found out I did not. Hah
thug life
the last part is the best!!! :D
Slow these videos down! Gotta pause it each time to actually read everything and enjoy the picture.
😂😂 Naye
@natasha
I am the rabel
Hey everyone please Share my go fund me on your face book please 'cats van fund'. Please tap to donate or share: m.gofund.me/rkncjc
Haha!
I am a rebel, lmao
Why was this so whack. Idk. Not today buzzfeed
Wow. :))
free shrugs
First buzzfeed comment?
I can't 😂
Rebel yeah!!!
I am a rebel 😌❤️
I am a rebel. Thug life dude. Thug life 😂😂😂
Awesome sauce!
Is there kids who give a fuck. what an idiot.
Lmao!
Too, too funny...lol
The baby throwing up..... Story of my life with my 4 month old.. Sometimes I don't even notice it's on me til i smear my hand in it. Hahahahah #momlyfe
Haha that snow day
I. Am. A. Rebel. hahahaha!
Oml those kids who wanted a snow day deserve an award
that snow day pic lol
No fucks we given 😂 Connor Okill
NOBODY IS GONNA TALK ABOUT THE DEVIL CHILD THAT FUCKED UP HIS MOTHERS CAR lol
The last one though xD
'' I am a Rebel '' haha
The last one was great
BOMB
Awesome!!!
cute

Suggested videos